Med grillor i huvvet

Inatt var jag superhjälte med guldmask som räddade hockeyspelare från sabotage! Mina drömmar är otroligt underhållande och när jag vaknar får jag fnissa lite.

Börjar rätt sent idag så jag ska passa på att åka in till stan lite tidigare och kolla i affärer och lämna in skridskorna på slipning :) Blir kanoners! Längtar och längtar efter att få försöka mig ut på damgrillor. Tror det kommer bli supersvårt när jag är van vid hockeyrör! Vill lära mig att göra piruetter och kunna se lite graciös ut på isen... inte dundra på med klubba och boll hela tiden utan glida omkring med stil!

Haha, jag har alltid så storslagna planer på saker jag ska lära mig, men det blir sällan så bra som jag tänkt mig.


image167 <--- Jag om några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback