Shake it and bake it out like a deg

Har varit duktig med träningen äääntligen så jag tänkte må lite gott över det här nu ett tag.

Lördags-  jag och Johanna shake it.
Söndags- gympa 2
Idag- fysgympa med LLU-aren, hehe.
Imorgon- simning med Sofia

Jag trodde det var idag Kajsa skulle köra fys och frågade Elin i omklädningsrummet om hon sett henne, men det var visst TISDAGAR som hon brukar gå.

Nu ska jag dega ut min utmattade kropp i soffan med en stoor kopp te (jupps, den rosa koppen igen). =D

P.S. Tomas är tillbaka i stan igen! Jippiee =) D.S.

image163


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha ha ha ha! Ja det är tisdagar som är fysdag för min del! Men du måste ha träffat Johan där idag? Jag ska börja gå torsdagar också, häng med i veckan vet ja!
Härligt att koppen kommer till användning förresten! Great!

Postat av: Annika

Japps, det gjorde jag... eller såg honom som snabbast iaf. Massor av folk! Hehe, ska följa med men vet inte om det är så bra att chockstarta. Kanske kör ett lugnare pass på torsdag, beroende på hur det känns i kröppa :D

2007-12-04 @ 06:00:23
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback