Harmonisk

Jag mår så bra idag... har varit så harmonisk!

Imorse var ajg ute och sprang en liten runda för det var så vackert väder (och mina byxor börjar sitta obekvämt om jag ska vara ärlig, inte för att rundan gjorde speciell nytta när jag har fikat massor i tre omgångar idag).

Workshopen med Radka var helt otrolig! En total emotionell uttömning med många tankar och en del tårar. Även efteråt när jag stod öga mot öga med Radka och skulle säga hejdå blev det känslosamt. Tänk att några sekunder med ögonkontakt under ett drama kan göra att ett par människor kan ge sådan kontakt. Ville inte att hon skulle åka och jag aldrig se henne igen.

Hann bara hem och iväg sen till Kajsa för fika, Bonde söker fru och sällskapsspel. Otroligt roligt, mysigt och trevligt var det. Tack flickor för ännu en härlig onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback