Bröllopet!


Ett bröllop i min smak: Hårdrocksbröllop!

Från hårdrocksmusik när brudparet kom in, bröllopstårta med flames och ett hårdrocksband som spelade till sena natten. Jag hade en underbar kväll! Inte gjorde det saken värre att bo på ett fyrstjärnigt hotell med fantastisk mat och frukost, eller att träffa mina fina kusiner som jag inte sett på många år!

En kul detalj var att jag satt mitt emot Hanna Graaf vid middagen och att jag lurade min kära bordsherre med att ständigt hitta på nya vett och etikettregler ju längre kvällen fortlöpte.


Det är ett riktigt Olsson-bröllop när man hör detta mitt under vigseln "Det var då själva fan! jag har bara 20 kort kvar på kameran!" Haha, brudens far Mats (min farbror) är




Kusin Johanna gör sig iordning för sin stora dag


Platsen för vigseln



Vigsel och salut med gamla järnkanoner



Middag, fest, ploj och skoj



Tårta och första dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback