En förberedande dag

Nästan allt på mina "göra-innan-du-åker-listor är gjort". Men det kräver att jag lägger i en högre växel idag, för imorgontänker jag ta det ganska lugnt. Småfix och packning och spinning med flickorna på kvällen. Hemma med småttisarna.

Natten till idag var underbart mysig. Jag somnade med mina lurvungar i en enda hög och vaknade på samma sätt på morgonen. Oj så jag kommer sakna mina bäbisar under veckan i storstaden. Har aldrig varit ifrån dem så länge förut. Men Stockholm har mycket att bjuda på och Mickis har gjort upp en plan på veckan, så den kommer bli kanon!

Mina sushi cravings kommer att dränkas då jag och kusse ska gå på sushibuffé!!! Ojoj så gott!

Bröllop med övernattning på ett superfint vandrarhem
Fest och utgång
Heldagsmys med moster
Sushibuffé
Stranden
Shoping

Jag har en hel massa saker som jag skule vilja göra, och ställen jag skulle vilja gå på när jag är där! Just nu känner jag att jag är såå värd en semester. När jag tänker på vad jag klarat av fast jag mått skit de senaste två veckorna vill jag ge mig den bästa veckan på året och bara vara ledig. På riktigt!

Utgifterna i Stockholm behöver jag inte ha dåligt samvete för heller (vilket jag i vanliga fall skulle haft) eftersom jag har jobbat som en tok och kommer få en rejäl slant i slutet på månaden.

Nu ska jag försöka skriva på idéhistorian för samvetets skull.


Kommentarer
Postat av: Sarah

ooOhhh, vad roligt ni komemr att ha! Avis!

Postat av: Sarah

ooOhhh, vad roligt ni komemr att ha! Avis!

2008-08-06 @ 18:10:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17309

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback