En torr och tråkig människa

Har blivit en enormt ointressant människa, och jag gilla´t! En lunk med prioriteringar som mormor skulle vara stolt över, fyller mina dagar.

Jag tränar, jobbar, pluggar, städar, läser, bakar, plockar bär och svamp. Fyller frysen med matlådor. Kokar rabarberkräm. Skriver städschema.

Är sådär torr och tråkig så det riktigt frasar om mig!

Tur att jag har så galet hår så det livar upp lite i alla fall!

Till veckan blir jag mindre torr och tråkig, då ska jag och Micke på stan och bränna pengar! (han i alla fall) gå och bjuda varandra på fika. Jag ska ta en rejäl shopingrunda själv (ja, där kom den tråkiga sidan av mig fram igen, men jag trivs bäst med att handla saker när jag är själv), de som kan från gamla klassen ska ut och dansa. Jo-Hanna och jag ska träna, Oppi komemr hem och jag ska krama henne... och supa henne full!

Jag längtar så tills pengarna kommer!

Jag har nu levt på 26 kronor i 10 dagar... och alla 26 kronorna finns kvar på kontot!


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, vilka pengar tror du jag ska spendera? Jag kanske har råd till en frans från en halsduk på H&M men man kan ju ögonshoppa och fika. Men tisdag kväll, har vi spikat det nu?

Postat av: Annika

Men vi ska väl på systemet iaf? Jag kan inte spika något, eftersom jag nu har fått veta att jag kanske får lön först på onsdag... det är inte säkert än men...

2008-08-24 @ 22:42:09
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback