Hemma igen!

Nu är jag hemma!

Klev upp 05.30, bytte färdmedel fem gånger. Sedan kom jag till ett regnigt Umeå!

Oj så kul jag har haft det i Stockholm, men det kändes så skönt att komma hem till mina älskade bäbisar också!

Vi har kramats och pussats, vilat och donat lite. Rut var stensur på mig i 5 minuter, sedan följde hon efter mig vart jag än gick och ville mysa. Lill-Ernst gjorde sig till och kurrade. Jag älskar mitt hem för att de finns här!

Ska lägga upp lite bilder på min resa sen, men jag var sämst i världen på att fota denna gång. Har till exempel 15 kort på en snigel och sammanlagt 5 kort på en heldag och helkväll med utgång...

Nu ska jag iväg och handla mat på Maxi och krama på min Johanna!

Kommentarer
Postat av: mickis

Saknar dig min sötis! ;)

2008-08-13 @ 18:24:07
Postat av: Annika

Du skulle kommit med mig upp!!! saknar dig med...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback