Nooooooooo!

JAg vet inte om detta rykte är sant, men en kollega på ena boendet påstår att vi får lön den 27:e och en kollega på det andra boendet säger den 25:e. Jag är rädd att pengarna kommer på onsdag! Då är många planer i stöpet... uashamig!

Håll tummarna att jag får en glad överraskning när jag går in på Swedbank imorgon och kollar mitt konto!

Förövrigt måste jag åka fram och tillbaka två vändor i morgon för att först skriva klart tentorna med hjälp av böckerna, sedan hem och mejla dem till mig själv, för att slutligen återvända till skolan för att skriva ut och lämna in dem. BAJSPLOPP som en mkt söt person jag känner skulle sagt...

Kommentarer
Postat av: Micke

Men vet du vad bra, för jag har nog inte heller riktigt råd när det kommer till kritan... det vore fint att ha råd med kaffe ialla fall när det blir fattigt. Vi skjuter fram det helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback