Osannorlikt!


Igår måste PCB-killarna ha slarvat som fan, för de är redan framme vid mitt fönster! Innan har de haft en lugn och jämn takt på en lägenhet per dag, men så kör de 4-5 på samma tid?

Just nu låter det som om jag har en cementblandare á la Sunes sommar, en utomjordisk stor syrsa OCH en cirkelsåg inne i mitt vardagsrum. Ja, jag sitter i vardagsrummet och skriver just nu. Vad tros om det här som en fin arbetsmiljö när jag ska slutföra hemtentorna idag?

Jag hade planerat att skriva hemifrån på förmiddagen och på UB på eftermiddagen. Jag harnämligen lovat grannen hjälp med en sak kockan 12-13.00.

Vad gör jag nu? Åker till UB, åker hem kl 12, iväg till UB sen igen. En massa flängande hit och dit...

Nu är det tystare. PCB-killen (som förövrigt inte ens är snygg) penslar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback