Shoping!

Idag var jag och Charlotta och handlade kläder på strömpilen och stan. Jag fick mig baströjor/linnen, höststövlar, en kofta, ett par blåjeans och lite hårprodukter (satsar på bra produkter ist för klippning denna gång). Köpte även garn och enorma sticknålar så jag kan börja med mitt höstprojekt!


Något som jag blev oerhört kalaslycklig över var när vi givk in på Body Shop och jag frågade lite försynt efter en parfym som jag önskat mig i 13-årspresent men fick fel... den skulle jag då byta men då hade parfymen gått ur produktion! Men nu hade den kommit tillbaka i sortimentet! Dock var alla exemplar slut, men kvinnan i kassan blev så medlidande, så jag fick köpa testexet billigare. Nu doftar jag en ton av varm vanilj... underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback