Stockholmsshoping!

Jag var ganska lugn med shopandet i Stockholm om jag får säga det själv! Men jag hittade några godbitar och mycket på rea:



Grå ros - Glitter
Röd kort kofta med stora knappar - Gina tricot REA
Vita spetsstrumpor - Gina tricot REA
Svarta (supersköna) lackpumps med rosett - Belle REA
Marinblå handväska med guldspänne - Beyond retro





Vit kort spetskofta med dragkedja - Gina tricot
Blå marinblå kjol med hög midja och stora knappar - Gina tricot
Höstorangea, fodrade, skinnhandskar - Wedins SUPERREA




Cremefärgad top med rysch och stora svarta knappar - H&M
Marinblå och svart kofta - H&M
Trepack örhängen - Glitter
Svart stickad basker med paljetter - Ingen aning...

Kommentarer
Postat av: Micke

Välkommen hem! När får man se dig över en kopp kaffe då?

Postat av: Annika

Oh, vill du komma till mig och dricka kaffe? En sammankomst ser jag verkligen fram emot! Vet du vad? Jag tycker vi ska dra ihop gänget vid skolstart och gå och se en föreställning och ta en fika tillsammans... låter inte det bra?

2008-08-14 @ 12:47:29
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback