Superbloggerska!

Jag känner mig som värsta moderna superbloggerskan nu. Jag ligger nämligen i sängen och bloggar med datorn på magen. Björn har fixat ett nätverkskort till mig för ja ska surfa på deras nät i framtiden när kommunicera stäger ned förbindelsen.

Idag har jag ont i halsen. Var ändå uppe och tränade i ottan, men nu måste jag ligga här och vara superbloggare och supermamma till kissarna som ligger bredvid mig. Ska göra chokladmuffins, korvstroganoff och rönnbärsgelé ikväll tänkte jag, men nu ska jag bara mysa och kolla sidor som jag inte varit inne på på massor av dagar.

Igår hade jag och Johanna en underbar eftermiddag och kväll! Vi gjorde groteska mängder sushi, smakade martini, portvin cognac folköl, bastade, rökte vattenpipa och kollade Batman. Jag hade inte ens kunna ljuga ihop en så bra kväll som vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback