Upp som en sol och ned som ett ruttet ägg

Har sovit hela dagen idag. Så ont i huvudet och halsen. Någon infektionsbacill har lyckats ta sig igenom mitt försvar och sitter just nu och gnager på min hjärnhinna och bajsar snor genom näran på mig... kul.

Jag och Elin var och pluggade på UB igår och det går fruktansvärt dåligt för min del. Jag har lite kvar på idéhistorian fortfarande och den andra har jag bara läst frågorna till.

Har tonvis med läsning och skrivning kvar, så blir jag förkyld! Nästa helg jobbar jag, så jag måste verkligen hinna klart med tentorna tills dess. Det känns så typiskt...

Igårkväll var det dock jättemysigt! Jag och omas tog vad vi hade hemma och kombinerade en mkt mysig kväll med mat, snacks och dryck! Härligt att göra något även fast man är pank!

Vi satte oss på innergården och åt marinerad, ugnsstekt lax med grönsallad och ärtskidor från mitt land, lite annat grönt från Ica Maxi samt limesås.

Sedan tog vi en filt letade upp ett soligt och mysigt ställe på gräset och rökte vattenpipa, drack ett par folköl och surrade, tog en promenad, gick till Tomas och kollade film och åt blåbärspaj med vaniljsås.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det där ruttna ägget verkar ha det rätt bra ändå, jag menar limesås! När åt man det senast? Aldrig faktiskt. Sitter å andra sidan här just nu och äter ett stekt ägg- med salt på. Nästan lika kul som er lax och allt. Oj, nu rymde det ägg ner mellan tangentbordsknapparna. Bra.



Lycka till med pluggandet annars gumman och ta ett bad!

Postat av: Annika

Haha, sötis! Älskar din kommentar! Den innehöll allt en bra kommentar ska innehålla:

-rymmande ägg

-aldrig äten limesås

-Lyckönskningar till pluggandet

2008-08-20 @ 14:16:09
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback