Vad har hänt?

Jag känner inte igen mig själv. Har suttit fenomenalt många timmar med mina hemtentor och det går så fruktansvärt trögt!

JAg är van att jag sitter en 3-5 timmar dagen innan inlämning och det bara flyter på och blir bra. Nu sitter jag 6 timmar och skriver, i MÅNGA dagar! Idag har jag kommit till en punkt där jag bara vill grina, för det kommer inga smarta tankar ur mig över huvud taget! Jag är seriöst orolig att jag inte ska klara dessa tentor, för innehållet är så jäkla osammanhängande och behandlar bara lite basics.

Har jag blivit dum?
Har jag tappat förmågan att tänka egna tankar?
Har jag knäckt tillbaka "skolkoden", som jag knäckte när jag var 7, och därför inte fattar vad läraren/uppgiften/kursen kräver av mig?

Eller värst av allt: Har jag tappat tilltron till min egen förmåga att prestera i skolsammanhang?

Detta kan bidra till min trötthet:
- Har snusabstinens (slutade snusa för en vecka sedan)
- Har tränat 3 dagar i rad och kan knappt gå
- Har varit tvungen att dricka snabbkaffe idag, eftersom jag inte har några pengar att handla riktigt kaffe för kvar.
- Jag har skrivit 8 sidor på Dostojevskijtentan men inser att jag bara kan använda mig av 4 av dessa, då jag börjat svara på flera frågor om vart annat.



Gubbar utanför PCB-sanerar, Ernst skriker i hallen och vill ut. Jag vill inte att Ernst ska bli PCB-förgiftat och håller honom inne. Jag är tydligen världens sämsta mamma, enligt Ernst.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja-a du gumman, helt enkelt börjar du väl bli gammal-som oss andra- som tappat hjärnan och allt därtill och på köpet har du nog blivit en dålig mamma också. Stackars Ernst. Gå ut och putta omkull PCBPD-killen, eller vad han nu heter och säg att Ernst var där först!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback