Skit!

Skit och bajs! Klänningen jag beställde till brölloppet i sommar  från Delias kasnke inte kommer. Fick ett mejl att jag skulle faxa en kopia av mitt visakort på fram och baksida samt legkopia för att kunna verifiera att jag var jag och ägare till kortet. Det tänker jag inte göra! De uppgifterna gör ju att den som har mina kortuppgifter med lätthet kan handla på internet för min räkning.

Varför blir det så? Huvva... aja. Nu får jag beställa ngt från ASOS istället. Där har ju jag och Tomas beställt ihop förut och där har det inte varit några problem innan!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du haft en bra helg, och att veckan blir minst lika bra!

Postat av: Micke

Jag har satt upp bilder från klassfestgrillkvällen nu!

2008-06-03 @ 18:27:00
URL: http://killerbob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback