Så fruktansvärt!

Det är fördjävligt.
Att det blir en gång till.
Jag fattar ingenting.
Är som ett vandrande lik.

Det spelar ingen roll hur mycket kärlek och omsorg jag investerar, när det finns sjukdom. Jag vet inte om det är lägenheten som förgiftar dem på något sätt. Jag har ändrat rutiner, foder, men de sjuknar in en efter en.

Massor av mediciner, veterinärbesök på löpande band. Hjärtat urholkas och jag är inte trygg hemma. Hemmet känns som ett hot nu. Jag står inte ut med tanken på att det skulle vara något som jag själv gör. Måste flytta!

Men kommer hon bli bra? kommer hon sluta gny av oro och smärta?

Det gör ont i henne och det gör ont i mig. Varken orjar eller vill något mer.

Älskar ju min Rut så mycket!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men, men men... Vad händer? Hoppas med hela hjärtat att ingenting händer lilla Rut!

Postat av: Annika

Det verkar vara samma med henne som med Bosse och Ernst. Jag förstår ingenting. Hur kan det komma sig? Varför blir de sjuka?



Ne jag vill bara att hon ska bli bra!!!

2009-01-17 @ 21:42:55
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback