Snott listan av.. Bek! Vem annars? ;P

vad är det första du gör på morgonen?
Rullar bort från eventuell katt som befinner sig under mig eller gosar lite med mina snuttisar.

vilket är ditt drömresemål?
Barcelona... gå runt och kolla på konst, arkitektur, äta godsaker och bara njuuta!

vad skulle filmen om ditt liv heta?
"En pudels bisarra leverne"

vem skulle spela huvudrollen?
En Carrie Bradshaw som ätiti upp sig lite...

vilken sida tycker du bäst om hos dig själv?
Att jag klarar mig.

och vilken tycker du minst om?
Att jag är otålig.

ditt liv har hittills varit?
Bisarrt, hemskt och underbart!

vad gör du helst en ledig dag?
Ligger kvar länge i sängen, åker på stan och träffar kompisar, shoppar och fikar, sedan ha låång och rolig förfest och avslutar kvällen med krogen och Max ev Sub Way :D

vem är din störste fiktive hjälte?
Spindelmannen.. vet inte varför, men han har rätt coola trikåer :)

vad gör du när ingen annan ser?
Springer runt naken... eller vänta! Det gör jag ju annars också :P

har det hänt något mystiskt nyligen i ditt liv?
Hum... ne...

har du något smeknamn?
Haha, jo Salle kallar mig för Sixten, Leffe och chefen :P

vad kollar du på, på tv?
Vad som råkar vara på. Har ingen kvalitétsbegrepp.

vilket är ditt motto?
Fullt ös medvetslös! haha.. ne, mer kanske: "Det är töntigt att inte vilja verka töntig"

vilken är den största passionen i ditt liv?
MYYS!

när tvivlar du?
När jag redan haft fel fjorton gånger...

vad gör dig fly förbannad?
Om någon är elak med någon jag älskar... då ryker det ur öronen och jag blir jävlat livsfarlig!

vad inspirerar dig?
Människor fulla av energi och som vet vad de vill.

om du skulle återfödas som en sak, vad skulle det vara?
Ett duntäcke.

om du var gud för en dag, vad skulle du ändra på först?
Avsätta Reinfelt.

vad finns alltid i ditt kylskåp?
Leche! (spanska för mjölk)

vilken är din favorit författare?
Har två: Martina Haag och Jonas Gardell :)

berätta något man inte vet om dig?
Ojfan, antagligen så läser Ida och Johanna detta och det vet redan allt...

Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart läser jag!

Tack för att du hjälper mig i morgonbitti. Ska snabbt gå igenom allt nu så jag kan känna mig lugn inför morgondagen. Hatar det här!

Postat av: Tomas

Skulle tro att merparten av Beks bloggläsare är hans studenter :D

Postat av: Tomas

Skulle tro att merparten av Beks läsare är hans studenter :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback