Uppdatering verkställd!

Jag är världens sämsta bloggare.. nu är det fastställ! Mina uppdateringar kan ju inte vara så här sega :P

 Idag är jag på mycket kärleksfullt humör... har myst en hel del med lilla Rutan :) Och Ernst också.. jag fick leka brandman (brandkvinna?) och hämta en stege för att hämta ned den skrikande kissen som inte våga hoppa ned från hatthyllan i klädkammaren. Hur han nu tog sig upp dit :P

Vad ska man säga? Ja... mina vänner är ju helt klart de bästa! Kan inte föreställa mig hur otroligt tråkigt och meningslöst allt skulle kännas utan dem! *Lite mer kärlek*


Nu är jag superpepp på att fixa lite saker med mig. Och vad är en blogg utan en av mina eminenta listor? :D


 Annika ska inom det närmaste året:

  1. Göra hårförlängning
  2. Pierca tungan
  3. tatuera sig

    NU är det dags för en näp.. sedan iväg och träna bodypump och simma en sväng :) Ska bli starkast i hela stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback