Lösryckta tankar

På måndag börjar skolan... pirrigt, men kul =)

Var hos Frida igår =) Stackars Kompis som steriliserats... vi käkade käkade pizza =)

Idag lämnade jag tillbaka löshåret som ja inte ville ha... hoppas pengarna kommer in på mitt konto snart, för ja e luspank (2,65 kr kvar att leva för)

Lina har flyttat till Umeå... ska styra upp en träff snart...

Ikväll blir det poker hos Stefan =) Jag får låna pengar för att vinna pengar ;P

Tomas komemr snart förbi med matpaj som vi ska käka innan vi åker iväg! Mmmums!

Var å hälsade på Ida å tog en kaffe på eftermiddagen. Mkt trevligt!

På söndag ska jag till Henrik och besöka hans nya lägenhet och få träffa hans lilla Moa :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det lät inte kul o bli steriliserad...

Postat av: Annika

Ne, det är så stort ingrepp :/

2007-09-01 @ 15:43:26
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vänta nu, börjar inte skolan i morgon? Annars har jag missat nåt!

2007-09-03 @ 08:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback