Sommarläsning

Har satt upp som mål at tläsa 10 böcker i sommar. Dessa har jag hittills plöjt igenom:

1. Jan Guillou - Tempelriddaren
2. Mikael Niemi - Mannen som dog som en lax
3. Torgny Lindgren - Ormens väg på helleberget
4. Torbjörn Flygt - Underdog
5. Camilla Läckberg - Isprinsessan
6. Annika Lantz - 9 1/2 månad
7. Anastasia wahl - Se upp för dvärgen, Klitty!
8. George Orwell - 1984

Nu håller jag på med Lena Anderssons Duck City, som varmt rekomenderas! Jag har verkligen lyckats läsa bra böcker under sommaren, men har en ännu längre lista på böcker som jag bara väntar på att sätta tänderna i.

Efter jag solat klart med grannen på innergården gick jag iväg och handlade aningen apatisk av värmen.  Av detr inhandlade lagadejag 2 rätter á 14 matlådor som jag frös in. Är nämligen alldeles för dåålig på att laga mat och äta när jag är ensam, men nu har jag inget att skylla på om ja är dålig i maten.

Funderar även lite på hur jag ska göra med Storsjöyran. Har som lust att unna mig att åka bort lite och roa mig, men min ekonomi ser inte s bra ut... får nog fundera lite mer...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att ni också ska till yran! Då måste ni hälsa på i vårat hustält! Där blir det party hela helgen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback