Sömnlös...

Jaha... klockan är efter 4 och jag har inte lyckats somna än! Är så peppad och laddad inför IKEA-resan att jag troligtvis kommer att somna i någon av sängarna eller sofforna i visningsrummen senare idag. Ida kommer om några timmar och hämtar ett vrak till väninna. Men jag kan lova dig gumman: Jag kommer göra mitt bästa för att vara lika pigg och allert som jag brukar.

Sen kommer jag säkert bli sådär dålig i magen som jag kan bli när jag inte fått sova... för då blir jag inte hungrig och sväljer en massa luft när jag pratar (bieffekt av dålig tungkontroll vid extrem trötthet). Ida kommer med andra ord ha en gasig och vindögd resekamrat med sig ned till Sundsvall. Gattis smul!

Hoppas att lite koffein och åkrädsla kommer att hålla mig vaken i alla fall... förra besöket av IKEA i Sundsvall präglas snarare av den omskakande bilkrocken jag var med om än om fantastiskt billiga och fina möbler.

Oj vad dumt att jag skerv detta... nu kommer jag inte kunna hålla hemligt för Ida att jag inte sovit under natten och hon kan tycka att jag är dum i huvudet som sitter här istället för att försöka sova. Men Ida: JAG HAR FÖRSÖKT I 5 TIMMAR NU! puss 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du låter ju lite smått galen här ;D
Ses snart!

Postat av: Joakim Lundgren

Hej! Jag skulle vilja ha kontakt med dig, med anledning av ett av dina blogginlägg som jag citerade i en artikel om grannar på idagsidan i SvD.
Du kan väl mejla till: [email protected]
Artikeln det rör är
http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_15860557.asp
Mvh Joakim Lundgren

2007-08-01 @ 09:54:19
Postat av: Elin

Hej! Såg att du skrivit på msn! Bra att han tyckte att arbetet såg okej ut. Jag kommer till Umeå måndagen innan vi ska redovisa, den 13:e alltså. Kanske kan vi träffas då och förbereda? Ha det bra! Kraam

2007-08-03 @ 01:04:33
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback