Värdelös #2

Om det finns någon tävling för Sveriges sämsta blogg skulle jag nominera min egen. Den är kass och jag får sån prestationstångest när jag läser alla människors supergenomtänkta superintressanta bloggar.

Något annat jag får ångest av är att besöka människor som aldrig har någon disk ståendes i diskhon. Jag får lixom lust att dra ut alla glas ur skåpet och hälla lite nyponsoppa i dem... och sedan doppa samtliga bestick i bestickstället i den orangea smörjan. Hahaha! För glas och bestick är nämligen de tråkigaste att diska enligt min mening.

När jag ändå är igång skulle jag ta med en katt (förslagsvis Ernst eftersom han är stor och släpper mycket hår) och gnugga mot tygsoffan (Helst en svart tygsoffa för att ge extra bra kontrast till de ljusa katthåren) :D Det är nämligen jääättesvårt att få bort katthår från tygsoffor.

Mmmm, nu ska jag gotta mig i min bitterhet och lösa lite korsord eller läsa innan jag kojsar ordentligt. Sedan ska jag fundera ut några riktigt vassa inlägg till min blogg! Kanske ett samhällsnyttigt debattinlägg om sopsortering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback