Profil: Bosse

Här ska jag göra en serie profiler över mina kattungar som kommer löpa de följande fyra dagarna. Först ut är Bo ("Bosse") Sverker Olsson.

Smeknamn: "Snuggels"
Född: 14 April 2007 Nr 4 i kullen.
Färg: Grå/vit randig. M-teckning i pannan.
Gillar: Mamma Rut, fil, mattor.
Gillar inte: Att bli lyft och att sättas på lådan.
Egenskapsbeteckning: "Upptäckaren"
Skills: Hoppar högt, snabb!
Intressen: Hänga i gardinerna, åka longboard eller jaga pappa Ernst.
Övrigt: Aningen osocial mot människor då han älskar att vara med sina syskon. Ses sällan liggandes helt själv. Ska ta hand om och se till hela familjen. Kommer bo hos mig i framtiden =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag hoppas verkligen att jag är frisk imorrn då kursen börjar! Annars kanske du skulle kunna ta alla papper (typ schema) åt mig och säga att jag ska gå? Skulle va supersnällt... Men jag kan höra av mig när jag vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback