Rödspetta!

Jopps, idag var jag ute hela dagen. I morse tog jag min longboard och begav mig till skolan för att lämna in min uppsats, sen åkte jag vidare till Johanna och överaskade henne =) Vi åkte ned på stan och jag gjorde ett dumt spontanköp som inte var så spontant som dumt men... iorgon åker jag och lämnar tillbaka det. Trots attt det var rätt fint.

Fick mig en oooootroligt god måltid bestående av en Friscomeal, chili cheese och vitlöksdressing och låg ute å jäste å snackade blaj i parken med söta bäbisar överallt.

Sen tog brädan hem från Joppi och ladfe mig i min bikini och läste ut "tempelriddarna"... tog ett tag för när jag kom in såg jag att jag brännt mig. Attans! men det blir nog brunt sen =)

KOmmer aldrig att förstå mig på dessa karlar! Behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback