HAhahahhaha

Okej, jag är inte en fulländad människa. Långt ifrån! Men nu har jag ändå slagit rekord. Jo det var ju såhär att Annika inte kände att hon riktigt var hon själv i brunt hår, så hon tänkte blondera tillbaka det. Efter denna provning såg jag u så här---->


Bilden visar verkligheten och det är så den är, men men. Imorgon ska jag köpa ett paket till, hoppas att håret inte går av och att jag blir blond som jag är van vid!

Förresten! Har köpt några ljuuvliga saker på myrorna som jag ska ta bild på och lägga upp: en drömmande vacker blåfärgad stickad sjal, vit, dubbelvikt mössa och handmålade clipsörhängen med blommotiv, samt ett par konståkningsskridskor (alla priser mellan 15-30 kr!). Galet fint och Annikaigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj...nu blev jag inte lika peppad på att färga mitt hår! =)

Postat av: Sarah

Hihi, men lilla gumman. Vad söt du är. HOppas det blir bättre med nästa paket.
Sofia och Elin sa att du skulle bleka det igen och jag sa att om det är brunt nu och hon bleker det så kommer det ju bli orange! HIhi, men du är nog jättegullig i det också.
Lägg ut en bild när du är klar med nästa paket. Det här kommer att bli en spännande följetång.

Stor kram!

2007-11-24 @ 14:49:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17309
Postat av: Annika

Haha, ja det ska jag! Blir en härlig följetång som jag kanske borde döpa... Hmm. Kanske: "Sagan om det för/-bannade/-blondade/-blindade håret?

2007-11-24 @ 14:53:46
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback