Söta grannar!

Jisses så söta grannar jag har!

Tomas kom förbi för en stund sen en sväng innan han åker hem till Malå i tre veckor på praktik. Med sig hade han:

¤ en korvring
¤ vindruvor
¤ smör
¤ mjölk
¤ chibattabröd
¤ körsbärstomater
¤ ett salladshuvud
¤ en matlåda med lax i sås

Så snällig så man blir glad i magen ^^,

För en stund sen kom Charlotta och frågade om jag kunde tona hennes hår imorgonkväll. Ska bli jättemysigt att få lite besök och fixa håret på henne.

Och för ett par minuter sedan kom hennes karl och gav mig en stor tub med Smarties! Mmmmmumsigt!

Jg har mycket söta grannar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj oj, jag har som för mig att vi var på en workshop häromdagen och du beskrev dina grannar som hemska :) Precis som mina tänkte jag! Som är den arga grannen som sätter upp lappar och klagar jämt. Sicken tur att du har gulliga granna också!

Postat av: Annika

Haha, jag har helt underbara grannar som bor på samma våning som mig :) Det är dem ÖVER mig som lever om och förstör min nattsömn ;P

2007-11-12 @ 11:32:26
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback