[A´ma värrry bissy vóman]

Mamma har ett uttryck som jag bara inte kan härma i röst och tonläge men hon säger i alla fall:" [A´ma värrry bissy vóman]. Passar rätt bra in på mig denna vecka...

MEn när jag kom hem från skolan idag har det bara varit mys. Alldeles precis hadejag den kanske mysigaste av Rutstunder i soffan :) Galet vad en liten dammtuss med blå ögon kan få en att må bra!

Ikväll blir det tjejhäng hos Ida. Mycket efterlängtat!

Imorgon har jag ingen skola, utan ska läsa Trollkarlen och övärlden och ett kapitel ur Populärlitteratur, så jag är räddi för den mycket händelserika fredagen!


Torsdag: Läääsa, träna, hälsa på Micke och sedan vandra iväg till Kärleksudden på berättarkväll!

Fredag: Dramalektion och efter det populärlitteraturkursen. Sedan är det raka spåret till Sarah och göra manikyr och ansiktsbehandling, fixa iordning sig och äta mat, sedan ruscha med Dana till Aula Nordica och se JONAS GARDELL!!! (Ja, jag är världens lyckligaste Annika just nu). Efter vad jag i förhand kan lova blir en underbar föreställning iväg på fest med min fina klass. Ska bli kalas!

Lördag: Club subject?
Söndag: Fika på Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback