Knas

Knasdag igår.

Var till skolan med min laptop och satt i röda rummet och översatte lite ur den norska bok som ska vara med i vårt arbete. Gick rätt smidigt när jag väl börjat.

Kvällen blev det middag hos Steve med Adam och Krill. Kristoffet (även kallad Ernst- och ja! det var han som influerade mitt namnval av min orangea odåga) är klockren! Önskar att ag hunnit skriva ned fler underbara kommentarer från honom. Jag "Ernstifierade" min mobil och har nu Kristoffer ropandes "But Whyy?" som SMS-signal och Mr Mangoo med Eurodancer som mobilsignal!

Det knasiga och komplicerade skedde sedan när vi var ut. Ojo, Annika gillar inte sina soppor... hmmm.

Bilder från igår:




Vart inte så full igår ändå. Ambivalent nog hann ag få i mig:
Wisky
Hjortronlikör
Lakritsshot
Rositalikör
Öl
Rödvin
Chokladglassdrink med Kahlua
Lakritsglassdrink
Blue lagoon

Galet att jag ändå var halvnykter. Men tydligen spelar det ingen roll, för ag lyckas ändå tjorva till saker och ting!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår! =)

Postat av: Annika

Hehe, tack själv! Hoppas vi kan hitta på ngt snart! Om inte annat så syns vi på onsdag och fredag ^^,

2007-10-08 @ 14:15:00
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback