Kort summering av långhelg

Oj så jag slappat idag. Myst massa med mina katter, tvättat och läst en massa. Skönt!

Bastade med Tompa igår... lite öl, värme. Riktigt härligt! Måste boka bastun fler gånger!!!

En sak var dock störande: Jag fick 5 olika förslag på aktiviteter på kvällen, varav jag halv-/hellovat att jag skulle vara med. Efter otalifga telefonsamtal var det klart att  jag, Elin och Dana skulle vara hos mig och ladda för Scharinska, men vi hade det så trevligt att vi stannade kvar. Sedan blev det Chaplin en vända och hem. Helt perfekt och bra i slutändan!

I fredags var jag med Sofia på stan och köpte lite garn (stickade 2 mössor av det i fredags) och smågrejer. Sen var det dags att gå till Red Dragon för tatuering! Inte på mig dock utan på Sofia. Hon byggde ut den hon har på vänsterarmen som ska utmynna i en sleeve. Det blev riktigt bra! Fick en beställning på ett par lila/svarta vantar som jag ska ta mig an till veckan!


 I väntan på bussen till stan.



 Sofia i plågor.


 Daniel fotar han med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback