Lull lull i Luleå

Idag ska jag hem till mina damer :) Mamma, Dagmar, Ingeborg och Rakel ^^, Och Halvard då... men han är ju ingen dam. Så underbart att se dem igen, även om det bara var 2 veckor sedan sist. Men näsa gång jag åker hem blir det under jul.

När jag var hem senast ville jag bara gråta när jag skulle åka. De är ju mina!

Helgschemat blir som förra gången:
Fredag- mammakväll med god mat och mycket surr och kanske lite vin.
Lördag- Iväg till mormor och äta en massa, klippa kattklor och ännu mer surr!
Söndag- liten handling och åka hem till Earny o co

                                                          Mormor
image58 Mammaimage59    image60Halvard image56Jag o Rakel     image57 Dagmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback