Maskmos

Maksmos måste vara en av mina favoritord just nu... men jag får aldrig använda det! Ska leta upp en situation imorgon på dramat där jag kan säga det :)

Idag var jag och klippte mig och färgade håret mörkt rödbrunt! Vart riktigt bra och det verkar mina vänner också tycka. Första gången jag är brunhårig i hela livet så jag har inte hunnit vänja mig än.

Ikväll var jag, Jopp och Doodien på Nike Rockstar del 2. Det var svååårt! Ska sätta stegen nästa gång, men först är det funk på torsdag och dans till helgen :)

Hoppas att jag hinner på klassfesten på fredag. Jag har min extrakurs och går till 4. Sedan ska jag hinna till Umestan till Sofia. Hoppas det går någon buss!

Ikväll ska jag över till Steve en sväng och snacka skit å dricka te. Skön nedvarvning på dagen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh! Ska bli spännande att se dig imorrn! Tar med din tröja också.

Postat av: Sarah

Maskmos? Yek! Sådant gjorde jag när jag var liten och jag skäms än idag!

2007-10-28 @ 19:55:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17309

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback