Skjut mr "Borde"!

Jag kan inte förstå varför jag blir så totalt blockerad när skolarbetet hopar sig. Har haft en tung vecka med mycket som borde göras (ordet borde var en person så borde borde skjutas... finns inget som skapar mer ångest).


 Idag samlades min grupp inför redovisningen om status i dramatiken och pratade ihop oss och jag var som nyförälskad. Både i skolan och i de underbara människorna som jag går med. Jag ville bara krama dem alla och sitta där och prata länge... efter grupparbetet var det ännu bättre för då släppte allt! Nu har jag funderat på saker jag vill sticka och städat i lägenheten. Kreativiteten släpps loss då alla jävla måsteborden skingras.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och läääsa! Skönlitterärt och underhållande. Inga fackböcker! Wohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback