Sorg!

Min absoluta favoritbloggare har lag ned sin blogg och skrev sitt sista inlägg idag! Buhuu! Jag har själv lagt ned en del sidor som jag bara går in och kollar på och känner mig mindre dragen till internet. Har ju massa andra saker att göra, men jag ska försöka hålla igång min blogg i alla fall. Känns rätt skönt att ha något eget, som jag kan lägga ned lite funderingar på och hålla någon slags uppdatering till familj och vänner som jag vet läser (fast sällan eller aldrig kommenterar) ;P.

Helgen var uuunderbar! Massor av skratt och mys med min familj! Fick även en hundring av mormor och knästrumpor, kattunnel med tre ingångar till mina kissar, och garn till mössor och vantar av mamma! Så nu har jag att pyssla med och klarar min ekonomi till pengarna kommer på torsdag :)

Måndag: simning, plugg, kvällen teaterföreställning: "Odysséen"
Tisdag: Skola, kvällen: Den nyuppstartade dramagruppen
Onsdag: Skola, Kvällen: Tevekväll m. gänget
Torsdag: Skola, Kvällen: Funk och Sagoberättande vid Nydala

Så ska man försöka hinna med extrakursen och planering för sommarprojektet... storhandla med Sofia och umgås... bäst att gå och sova så att

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser iaf alltid! Har dig under ständig bevakning :)

Postat av: Annika

Hehe, vad fint ^^,

2007-10-23 @ 17:18:30
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback