Stress

Jag är så stressad att det tar all min energi. Jag måste sova massor, men av den tid jag spenderar i sängen blir jag mer stressad över hur lite tid det blir kvar att verkligen göra det jag måste... cirkeln är sluten!

Ikväll ska jag och Micke till Kulturcentrum och askultera på en kvällskurs i drama, sedan blir det raka spåret till Sagateatern och se generalrepetitionen av Helgonlegender, som har premiär imorgon. Nice med gratisföreställning måste jag säga =)

Men till tisdag nästa vecka skall följande saker vara gjorda i skolan:

Skriva klart mitt arbete om en dramapionjär (en norsk + en sv + en eng bok läsas och bearbetas) göra en dramatisering och redovisning på det.

Läsa "Grupprocesser" och göra ett arbete på gruppens utvecklingsprocess.

Läsa Improvisationsboken och sätta ihop en redovisning och ledda aktiviteter för resten av klassen.


Det är galet mnga sidor som både ska läsas och skrivas, och då är ändå inte min litteraturkurs inräknad... Annika har mer ont i magen och känner för en till nap...

Kommentarer
Postat av: Ida

Borde du inte lägga litteraturkursen på hyllan om du har så mkt? Det skulle ju trots allt lätta på trycket.

Det är Helgonlegender vi ska se imorn :)

Postat av: Annika

Nej nej nej... Jag får ta bort lite fritid istället... Ska klara det!

Oh! Ska bli spännande och höra vad du tyckte om den sen =)

2007-10-10 @ 15:07:13
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback