Tillfällighet?

Jag tänte på en person idag som jag inte tänkt på i flera flera månader. Visst är det lustigt att den personen hör av sig samma timme? Galet vad det kan bli... tillfällighet eller något som inte går att förklara? Börjat fundera på det en hel del sedan jag, Micke och Elin pratade om det i måndags. Massor av saker som togs upp den kvällen och natten har inträffat på olika sätt. Jag är facinerad! Kan inställning och tankar man har skapa en verklighet? I så fall ligger jag gilla till när det gäller karlar!  ;P

Kommentarer
Postat av: Sarah

... förstår jag dig rätt att du sällan tänker på karlar då? Eller på allt för många? :)
Hörde om en tjej som forskade och skrev en avhandling om ...ja, vad var det nu... hjärntumör, hjärtattack eller något annat farligt (?) och efter att ha arbetat med den i flera år och lämnat in den, så fick hon det själv och gick bort. Pang Bom.
Så kan det gå, så mina tankar om att ha en hel-tyst dag ibland, och/eller bara använda vänsterhanden en hel dag, för att se hur det skulle gå att klara sig utan den högra, eller talförmågan. Då tyckte Anton att det var dumt- om jag sedan skulle förlora dem på riktigt, för att jag experimenterar...

Postat av: Micke

Där låter som en säker väg till sinnessjukdom... ;)

2007-10-29 @ 14:28:08
URL: http://killerbob.blogg.se
Postat av: Annika

Men oj vilket farligt experiment Sarah!

Jag menar mest att inte har så positiva tankar gällande om jag kommer hitta någon bra karl någon dag, och kanske därför jag inte gör det heller ;P

2007-10-29 @ 21:49:04
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback