bax

Nu har jag tillbaka mitt nät igen! Och nu har halebop stillat sig med krånglerna med mobilnätet, så jag är anträffbar igen (förrutom msn-fucket).

Vad har hänt på senaste tiden då?
Hmm... jo vi har haft en kvinna från Namibia på dramat, så alla lektioner och övningar har praktiserats på engelska =) Riktigt bra för språkträningen och det börjar komma naturligt nu!

I helgen blev det mkt lyckat med oväntad fest! Att jag fick med Johanna efter jobbet var en överaskning, men en rolig sådan även om hon anlände lite sent.

Festen som jag skulle på med 2-4 kända personer visade sig bli en samling av en massa kändisar =) Micke, David, Anna-Karin, Ylva, Elin, Johanna, Jonas och Ida var närvarande! Blev E-puben för Jonas mig, Ida och johanna, men vi åkte hem rätt tidigt. Jonas åkte på min pakethållare och resultatet blev en punktering på bakdäcket :P så nu drar ja runt på min cykel utan bromsar... Vårdcentralen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback