Bli frisk nu!

Jag jobbar intentivt på att bli frisk nu! Gick och lade mig tidigt igår, läste lite och somnade... efter ett par timmar gick jag upp och drack nyponsoppa, sedan somnade jag om igen. Vaknade 17 timmar senare och känner mig lite bättre...

Tror mina kissar är lite sjuka de med, för de har varit så lugna och snälla hela tiden och låtit mig sova. Bosse ligger blredvid datorn och spanar på Ernst som luffsar runt. Rut sitter nedanför och tittar upp på mig med sina stora blå ögon :)

Nu ska jag ta och äta lite soppa och gå till sägns igen... huhu. Vill ha godis och ligga framför teven med alla filmer jag lånade innan helgen, men jag orkar knappt sitta upprätt nu. I min hjärna sätter jag upp en lista på saker jag ska göra när jag blir frisk:

Dammsuga och städa lägenheten
Läsa ut Brandvägg, deckarkapitlet i "Populärlitteratur" och i Braanaas bok om min pionjär i dramat.
tvätta
handla
göra svampstuvning och frysa in
göra rabarbermarmelad
göra en stor höstgryta med grönsakerna från landet
baka frukostbröd
kolla alla filmer jag lånat från Mediacenter

Men först ska jag sova några timmar till!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag diggar att du börjar bli aktiv på bloggen gumms! Bra jobbat :)
Krya på dig så ses vi på onsdag.
--KRAAAM--

Postat av: Annika

Ja visst är jag duktig =) Ska lägga upp lite gamla bilder här snart... bättre att ha en blogg ordentligt än flera som bara blir halvdanna ;P

2007-09-18 @ 16:00:58
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Ida

Ja, verkligen :)

2007-09-18 @ 18:46:33
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback