Ett rödflammigt monster

Nu luktar jag blomma! Eller, nja... godare i alla fall :) Och röd som en ros är jag! Min kropp fick som en reaktion på vattnet (!?) när jag duschade imorse, troligtvis av shocken att den faktist skulle bli ren. Hade nämligen inte duschat sedan före festen i lördags. Jepp, så äckig har jag varit... Nu har jag har varit rödflammig i fejjan och haft ont i huden i någon timme... dragit up på att åka och handla och försökt täcka det mesta med underlagskräm, sedan dyker jag in i mössan jag stickade å gömmer mig!

Natten var en mardröm! Hostade och låg vaken till halv 6 imorse då jag kom på att jag kunde sitta och sova för att orka hosta ordentligt när det kom. Så jag har suttit i några timmar och slummrat lite. Klockan ringde söta Sara och uppdaterade mig om skolan jag missat :)

Det enda possitiva med sömnlös natt var att jag läste 2 böcker. Läste ut Mankells bok och slukade en tunn en av Edgar Allan Poe: //Amerikansk författare och poet som bl.a. lade grunden för den moderna skräcklitteraturen, och är enligt många den moderna detektivromanens skapare// Wikepedia

Pratade med Mickis imorse också! Grattis till lägenheten gummi!!! Hoppas det går bra för dig och Niclas :) Under samtalet tappade jag rösten rejält, så nu får jag vara tyst resten av dagen.

Nu är det härlig poppig musik på MTV och jag blir festsugen! Vill dansa tills fötterna värker!!! och två sekunder efter kommer hostan och jag undrar om jag verkligen pallrar att åka ned till Maxi. Men jag har ingen mat hemma igen... Kommer vara död när jag återvänder. Får väl gå och lägga mig igen ett tag så kasnke jag orkar upp lite senare och handla.

VILL BLI FRISK NUUUU! har inte tid med dessa dumheter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas hoppas hoppas att du blir frisk snart! Blir onsdagshäng hos mig nästa onsdag i stället!

Postat av: Annika

Ahh! Blir bra det =)

2007-09-19 @ 18:16:13
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback