Idag, igår, imorgon och framöver...

Idag hade jag littersturseminarium. Tiden gick fort så vi stannade och fikade och pratade i ett par timmar efter vi slutat. Mkt trevlig klass jag har!

Igår var det också massa trevligt med häng och fika på kvällen =) Ikväll är det dans som gäller! shakea och svettas... ska bli svinnajs =) Kul att Tompa kommer med också! Då blir vi 4. På kvällen blir det film med Steve sedan sängen bums för imorgon på morgonen ska vi i klassen ålla i olika övningar för varandra, så då vill jag vara pigg!

När ja kom hem besatt tröttdemonen mig. Slungade mig på sängen och jag hade ingen chans att komma ifrån dess hungriga käftar. Sov ett par timmaroch vaknade helt mör!

Har läst en massamassa nu i populärlitteraturkursen. Hundra sidor/dag minst har det blivit och jag väntar på att få mitt bokpaket med fler böcker! =) Ska börja en bokcirkel med Elin och Dana också som Elin varit med i under ett år ungefär. Mycket trevligt på min ära!

Helgen blir kanon! Kan inte säga annat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback