Må bra lite

Jag är rätt nöjd nu faktist =)

Skolan är superrolig! Dramakompisarna är mysiga som fan och extrakusrsen i populärlitteratur är inspirerande för min skönlitteratursläsning.

Var förbi Steve som flyttat in i samma hus som mig i förrgår. Han bor nu i en tvåa lite mindre än min och inte hunnit komma iordning ordentligt än.

Igårkväll umgicks jag och snart ska jag iväg igen! Först ska jag och mysa lite med Fridas söta kissar och ge dem lite mat, sedan på systemet och fixa dricka till kvällen. Sen blir det middag, fest och utgång med ett gäng som jag inte träffat förut. Känner väl ett par tre eller så...

Söndag: bakis... kommer säkert vakna jättetidigt och städa hela lägenheten eller något annat opassande :P

Måndag: Kastrera Rutan (ja, det heter faktist kastrera även för honor!), drama.
Tisdag: Litteraturseminarie, drama och röstlabb (stackars Rut! jag har heldag i skolan och hon kommer ligga och ha ont och vara själv... ensam och ynklig... någon som skulle kunna tänka sig att åka förbi och kolla till henne, messa om allt är ok, så jag inte blir allt för orolig och ha ont i magen?) GULD VÄRT i så fall!

Hoppas alla får en fin helg med massa god mat och bus!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Annika! Jag ska också till veterinären idag. Kanske ses vi där? Eller vilken ska du till? =)

2007-09-10 @ 08:45:28
Postat av: Annika

Var dit kl 8 på morognen, direkt de öppnade

Postat av: Kajsa

Okej, lite tidigt för min del kanske. Vilken veterinär går du till?
Har du också problem med MSN? Vilket är probelmet förresten? Jag har problem att komma in ibland! Störande!

2007-09-12 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback