En vecka förbi

Första VFU-veckan är över. Jag har gillat den :)

En liten diskussion ska tas nästa veka. För det måste jag. För jag är irriterad. Så får det bli.

Nu är magen bra igen! Hallelujah!!! Oj så mycket dåligt jag mått i veckan på grund av den... men nu är det över!

Tränat aqua 2, järngympa, gympa 2, löpt och styrketränat i veckan i alla fall och jag känner att träningsformen börjar komma sakta men säkert.

Ikväll har jag bjudit hem mig till Ida och Jens, imorgon blir en Oppidag/kväll och söndagen har dubbla planer... nästa helg är också bokad med maskerad och teaterworkshop och halva helgen om två veckor är paxad för grejs. Mycket igång nu igen, och jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyckospark i baken inför diskussionen! Och en kram på stället går kanske att ordna med. =)

Postat av: Annika

Haha! Gullig du är ^^, Det är bra, för jag gillar att krama dig som du kanske har märkt hehe...

2008-04-05 @ 00:26:52
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Sofia

Aqua 2, ja där ser man... hmrmmm...

2008-04-06 @ 10:34:42
Postat av: Annika

Ja, vi bestämde oss för det ist för gympa 40 min innan passet började så hmrmmm på dig sj :P För övrigt var det tråkigt och inte så jobbigt som jag hoppats på, så det är inget jag funderar på att lägga in i träningsschemat

2008-04-06 @ 17:43:31
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Anonym

men med mig ville du aldrig testa :´( och förresten var det inte tillräckligt jobbigt för att du antagligen gjorde fel! ha! vad ska jag göra för att konvertera dig till ett vattengympafan?

2008-04-09 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback