Fredag kom...

Det händer inget speciellt och jag har inga superintressanta tankar, men livet går på. Jag har blivit bättre på att anta utmaningar och inte vara så rädd för saker som jag annars brukar vara rädd för. Men det är små steg, mycket små, i rätt riktning.

Dagen har bestått av skola och träning. Måste köpa nya däck till cykeln nu! Det resonemanget för mig osökt in på fredagen: PENGAR!!! Oj så jag har längtat efter att fylla börsen! Men samtidigt som den fylls, ökar även lånen, men vafan! Man måst ju leva!

Lite mer jobbansökningar. Sommarångest. Vanlig ångest och lite extraångest. Men vafan.

mickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickismickis!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men älskade du, varför får du ångest inför sommaren?! Är det för att du inte vet hur den kommer att se ut eller? Om det är så då får du vända på steken och se det som nåt spännande som väntar på dig...
Love u

2008-04-23 @ 14:50:00
Postat av: mickis

JAG kommer snaaaart! åh så ja längtar!!!

2008-04-23 @ 21:56:49
Postat av: Annika

Mammi: Jo mammisälsk, jag vet ju inte alls hur det ser ut till sommar. Det känns som om den kommer bli ensam lång och ganska sysslolös... håller dock tummarna för att det ska bli lite jobb och att folk ska hinna umgås med mig!

Micklon: Jaaaaaaaaa! Jag längtar så jag blir galen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback