Gå och gå och mössan på?

Idag har jag övat scenerna ur "Moderskärlek" som jag, Emma och Malin ska spela på onsdag, samt lördag v.21 på Kulturnatta. Vi spelar klockan 17.00 på Sagateatern den 24 maj. Kom och kolla på flera bra scener/korta pjäser som Midgårdskolan ger smakprov på genom talangfulla elever (och en mindre talangfull lärarstudent). När vi är klara och har packat ihop är det snabba ryck (till någon av schlagertjejerna?) och kolla Eurovision!!!

Har promenerat i 3h och 20 minuter idag! Fram och tillbaka till Midgård och fram och tillbaka till IKSU. Jag och Johanna körde funk och sedan lite mage/rygg och slutligen lite biljard. Annikas kropp ist müde och gesclutt!

I helgen blir det grillning på lördag, ett specialpass på IKSU och fixa Fridas hår med lite läckra extentions. På söndag ska jag umgås lite med den söttrevliga granntjejen jag börjat prata med :)

Onsdag nästa vecka ska håret få en omgång! Jag fick happy hour-tid på Attityd, så nu ska det våras upp lite och fräschas till! Jag hoppas jag får bli nöjd för en gångs skull. Eller så blir det mössan på hela tiden Micklon och karlarna är här...




Annikas förra stora hårkatastrof:

image391

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback