Grillning och middag

Lördagens grillning var supermysig! Jag och Johanna var lite busiga och drack två 3,5:or öl. I mitt huvud kändes det som att klockan var halv 2 på natten när jag gick hem, men det var den VERKLIGEN inte! Jag var så slut efter ha varit ute i stort sett hela dagen i solen och slocknade snabbt när jag kom hem. PÅ dagen hade jag sprungit en runda, gått med Ernst i koppel och solat. Ingen färg har än fastnat på mitt bleka lekamen dock.



I lördags städade jag lite smått och målade i timmar på min tavla. Bild på den kommer sen. Sedan åt jag middag hos Carolina och David och sedan åkte vi och tränade. Helmysig dag!





Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, det såg faktiskt mysigt ut.

Vad tycker du om humorsajten 1000 apor? Lämna gärna en kommentar i mitt senaste inlägg.

Postat av: ylva

Tack för en supertrevlig kväll! Fina bilder hade du fångar också, jag älskar bilden på Jo-Hanna, såg att Elin hade en liknande :)

2008-04-28 @ 23:07:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Annika

Hehe, jo hon höll på att flaxa ett tag, så vi passade på att fånga det på bild :) Har helt missat din blogg, men jag ska spana in den nu :) nehepp, länken funkade inte...

2008-04-30 @ 00:42:13
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback