Hårkatastrof igen...

Jag har svurit så mycket idag att jag måste ha lockat upp helvetets alla demoner. Frisörer, frisörer, frisörer. Ni gör det omöjligt för mig att känna mig ens lite fin. Idag efter konstigt lång tid, är jag tillbaka till tantfrisyr. Denna gång inte helt orange, utan en nyans mellan ljusbrun och orange. Fläckigt. Jag förstår inte hur jag kan sitta och hålla tyst medan detta sker! Lika lite kan jag inte förstå hur en helt annan frisör kan kopiera den värsta frisyr jag haft, efter jag har suttit och berätta hur hemskt det var för mig!

Nu har jag gett upp. Siktar på att få känna mig fin år 2010 - året jag blir arbetslös inte bara på somrarna, utan hela året om.

Imorgon kommer allså Mickis och co. Jag kommer välkomna dem i turban eller mössa... har inte bestämt mig än.


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tyckte väl att jag hört dig ropa på mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback