Helgen

Idag vårstädade jag och möbelpolishade bord, bänkskivor och trälister och tvättade alla fönster på alla sidor! Ljust, luftigt och härligt vart det! Hade kattdagis för Ester och mina små i ett par timmar också...

Sedan träffade jag Mikaela och gosade med hennes silverperser och bjöd hem mig till Ida. Vi solade, drack kaffe, läste kontaktannonser i tidningen (skrattade och förundrade oss över människors ärlighet) och spelade tevespel :D Jag är hooked på Super Mario nu!

Framåt kvällssidan gick jag till Sarah och träffade Sofia, hon och barn (mer kattgos med bäbisen Tashi). Fick mig supergoda plättar med sylt och grädde och nu, ja, så sitter jag här och väntar på att maten till morgondagens matlådor ska lbi klara.

Imorgon är det lektioner, möte och på kvällen smörgåstårta och lek hos Dana!

"Hej vad det går mellan rattar å´lår!" (citat från föreställningen stjärna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback