Maskerad

Här är lite bilder från gårdagens maskerad! Det kom bara fler och fler människor och framåt 11 var det ganska fullt i lokalen. Ylva och Petra hade gjort ett otroligt arbete att få så många människor engagerade och de hade arrangerat olika roliga lekar. Laget jag och Ronny var med i kom sist haha. Jag trodde vi låg bra till, men tji fick jag. Jag och Johanna blev i alla fall framröstade som bästa kostym och fick mottaga den guldbageliknande figuren :) Jag kände mig som en riktig trendsetter. Pajalahänget kanske kommer i modet igen!



Segerposen

image350




Smakprov på maskeraddeltagare



Lite folk




Tack för igår alla som var där och gjorde kvällen minnesvärd!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fina ni var allihop =) Hoppas kvällen blev lika lyckad som det ser ut. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback