Mickelooonien kommer snart!

Ojojoj så jag längtar tills min älskade, underbara Mickeloonien kommer upp med grabbarna om två veckor! Det känns som om det var alldeles nyss jag fick höra den glada nyheten och tänkte att det aldrig kommer bli maj och vår igen. Att det är en hel evighet tills jag får träffa henne igen.

I sommar blir det nog ett besök ner också! Gå på bröllopp och gråta av glädje i kyrkan istället för av sorg som omväxling. Då ska jag passa på att stanna några dagar så jag hinner träffa min flicka ordentligt också :)

Ikväll blir det träff med tjejerna hos Frida! Väntar på att Oppi ska slå en pling och uppdatera mig på planerna. Ska väl hinna ned på Maxi också så fort tvätten torkat och handla upp mina sista slantar på lite käk.




image390 Vi i Stockholm sommaren 2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback