Ont och gott

Mitt i min hemska självkritik, kan jag i alla fall tän ka tillbaka på igår. Då blir jag glad! Det var en helt fantastisk kväll! Först när jag kom till stan och mötte upp Elin och Ylva, gick vi på systemet och sedan köpte lite glass som vi åt i solen. Sedan gick vi på Make up store, som bjöd på  buffé, lotter (Elin vann en synundersökning!), vin och gratis makeuptips och hårstyling för den som ville. Vi deltog även i en tävling om ett skönhetskontrakt! Seriös som jag var intog jag min bästa fotopose framför kameran och blev säkert hetare än Victoria Silvstedt med mina blåa rödvinständer.

Jo jag som inte druckit så mkt på länge blev lite svajig av vinet. Det kändes busigt att vara lullig i köpcentret där vi gick och kollade på skor.

Någon gång före 9 mötte vi upp Per och Robin och gick till Scharinska för spelning. Det visade sig att Stefan spelade med sitt band och de var riktigt, riktigt bra måste jag säga! (basisten var dessutom het).

När jag kom i säng vid ett var jag lyckligt ovetande om hur denna dag skulle bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback