Prioriteringar

Stressig dag till max, jobbigt träningspass,  underbar kväll med marängswiss (om det stavas så?).

Körde fysgympa i måndags, lötränade igår och järngympan idag. Knät är lite ömt och likaså mina muskler! Imorgon är det simulering med Scen B. Hoppas det går bra! Hinner inte läsa alla pjäser och ta ut scener till på fredag. Måste inse det. Skulle jag hunnit det skulle jag få lägga bort vännerna och träningen och jag prioriterar hela livet än bara delar. det är ingen fara om eleverna börjar arbeta med scenerna på tisdag i stället för fredag. Hr ändå idé på en lektionsplanering där jag kan ta vid vart jag och Maria slutade förra lektionen.

Ska sova underbart skönt i natt har jag bestämt mig för, men först pussa på mina tussungar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du skjuter upp det tills på tisdag så du inte tar ut dig själv helt. Du är grym vännen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback